CADET – VICTÒRIA TREBALLADA CONTRA L’HORTA

image HORTA – MANYANET MOLINS 62-67

Victòria treballada en el primer partit de la segona volta. Fins als darrers minuts de l’encontre no s’ha decantat la balança per als visitants.

Sortida llançada de l’equip local, superant en intensitat i encert els jugadors visitants, amb un 17-2 de parcial en els primers cinc minuts. La defensa del Manyanet inexistent fins arribar al 22-8 final del primer quart.

Al principi del segon quart un parcial de 0 a 12 acostava el resultat en el marcador, on hem viscut uns dels millors moments del partit. Ha acabat el quart amb un 31-27 al marcador i un parcial de 9-19.

El tercer quart molt igualat, amb alternances ofensives de més qualitat i pujant un punt més la defensa ambdós equips. Una amagada pressió zonal de l’equip local ha estat ben contestada pels de Molins. Parcial final 20-18 i marcador 51-48 a sota.

En el minut 4 del quart quart, ha estat quan el manyanet s’ha posat per sobre en el marcador per primera vegada en tot el partit després d’un primer parcial de 1-9 i un segon de 0-8 en els millors moments ofensius i defensius dels de Molins. Els darrers dos minuts l’equip local ha encertat dos llançaments triples i ha igualat el marcador fins el 62-67 final.

Parcials : 22-8; 9-19; 20-18; 11-22.

Enhorabona als locals pel seu excel·lent partit i als de MANYANET MOLINS que sumen un altra victòria complicada fora de casa.

Aquesta setmana jugarem dos partits, un ajornat amb el FC Barcelona (s’ha canviat l’ordre dels partits) que es jugarà a les 10:30 h a les instal·lacions del Gamper i un segon el diumenge a la tarda com a local a les 18 h enfront el SESE.

Us hi esperem!

One comment

1. Francesc says:

Ha estat un partit dels que agrada veure i gaudir des de la grada. Un partit que, després del viscut a la vostre pista, no ha decebut les espectatives.
    Cal, però, felicitar-vos pel partit i per la trajectoria en aquesta segona fase.

Els comentaris estan tancats.